wtorek, 18 listopada 2014

Pierwszy dzień :D

18 listopada 2014 roku.

Rozpoczęcie mojej przygody z blogiem o książkach :)

      Podczas przeziębienia i wielkiego nudzenia się w domu wpadłam na pomysł założenia swojego własnego bloga z recenzjami i różnymi informacjami o książkach.Mam zamiar umieszczać tu różne ciekawostki z książek, dzielić się moimi wrażeniami po przeczytaniu powieści i szukać i inspirować ludzi podobnych do mnie - zwariowanych na temat czytania. Mam nadzieję że znajdę takie osoby i będę mogła dzielić się z nimi swoim hobby.
      Teraz pragnę się przedstawić :D . Mam na imię Marta i mam 14 lat. Chodze do drugiej klasy gimnazjmu, a książki czytam od 10 roku życia. W swojej biblioteczce zgromadziałam na razie około 150 książek. Interesuje się oprócz książek rysunkiem i mam czerwono-czarny pas w Teakwon-do. Jestem fanką One Direction i 5 Seconds Of Summer ♥.
      Na początek swojej blogowej działalności mam do was pytanie: czy zauważyliście, że Harry Potter i trylogia Igrzysk Śmierci są z tego samego wydawnictwa? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz