sobota, 27 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Do nagrody nominowała mnie Patrycja z książkowego bloga ,, Czytanie nie tuczy"(link). Bardzo dziękuję i postaram się odpowiedzieć na pytania zadanie przez Ciebie :3.

Nominacja ta stanowi dla mnie bardzo przyjemne zaskoczenie, ponieważ dopiero niedawno rozpoczęłam swoja przygodę z blogiem o książkach, a to na pewno zmobilizuje mnie do pracy :).
 Więc nie ma na co czekać zaczynam :3.

1.Książkowe odkrycie tego roku?
Z pewnością ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy" R.Riordana. Uwielbiam tą serie ponieważ jest momentami śmieszna, wzruszająca i pełna grozy. Przez cały czas trwania akcji budowane jest coraz większe napięcie co naprawdę wciąga :).



2.Jakie posiadasz plany na Sylwestra?
Nie posiadam żadnych planów, gdyż nie jest to dla mnie jakieś szczególne święto które należy planować. Zapewne usiądę i będę czytać książki lub przyjedzie do mnie moja rodzina i razem spędzimy ten dzień.




3.Jaka książka Ci się teraz marzy?
,,Wróć jeśli pamiętasz" G.Formana. Zakochałam się w pierwszej części ( Zostań jeśli kochasz) a teraz niecierpliwe czekam na mój egzemplarz drugiej części. Fragmenty przeczytałam dzięki Chomikuj na którym umieszczone jest wspaniałe tłumaczenie :3.( ta dam :3) I liczę teraz, że będzie to wspaniała powieść.





4.Ulubione miejsce do czytania?
Cichy zakątek, bez zbędnego hałasu i innych ludzi w pobliżu. Kompletna izolacja od normalnego świata i zagłębienie się w akcje książki. Najchętniej czytam w moim pokoju na łóżku lub w fotelu.





5.Grasz na jakimś instrumencie?
Nie, potrafię jedynie na flecie ale robię to nie chętnie, jednak chciałabym grać jak Niall na gitarze :).






6.Czytałaś jakąś książkę, która w tytule zawiera kolor?
Tak, Trylogię Czasu K. Gier, niesamowita opowieść godna polecenia. Życie bohaterów tej powieści jest bardzo interesujące, a akcja naprawdę wciąga na długi czas.


7.Gdzie trzymasz wszystkie swoje książki?
Aktualnie jestem w trakcie zakupu regału na książki, a przebywają one na półkach mojej szafki na ubrania, aczęść znajduje się na półkach w pokoju starszego rata i wśród zbiorów mojej mamy :).


8.Ile miałaś lat jak zaczęłaś czytać książki?
Nałogowo czytam od 11 roku życia, a czytałam odkąd miałam ok. 5 lat ( były to małe książeczki, ale mama czytała mi Harry'ego Pottera :3).


9.Twój ulubiony film, serial?
Moim ulubionym filmem są ,, Niezniszczalni", a serialu nie mam ukochanego, ponieważ oglądam ich  bardzo dużo. Najczęściej: ,, O mnie się nie martw", ,,Na dobre i na złe", ,, Lekarze".


10.Posiadasz jakieś gadżety książkowe?
A zakładki się liczą? Jeśli nie, to nie posiadam :).


11.Książka, której nie lubisz.
Nie lubię książek pod tytułem ,, Jesteś Cudem" R. Brett oraz ,, Czarnoksiężnik z Archipelagu" U. Le Guin.



I oto koniec jeszcze raz dziękuje za nominacje. Ja nie nominuje nikogo, ponieważ dopiero co rozglądam się w świecie blogów książkowych.






2 komentarze:

  1. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :D
    Oj "Czarnoksiężnik z Archipelagu" też mi nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to mogła by być fajna powieść gdyby opisy sytuacji nie były takie troche nudne, podobne one w tej książce są do opisów w Krzyżakach :/

    OdpowiedzUsuń