piątek, 26 grudnia 2014

Coś z czego jestem dumna

W tym poście zawre dwie łaczące się recenzje. :D








Pierwszą książką, która przeczytałam było ,, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Ostatni Olimpijczyk'' autorstwa R. Riordana ksiażka opowiada o wojnie między tytana a bogami. Stanowi ona jak dla mnie niesamowite zakończenie serii i niesamowicie opowiada o tym jak Bogowie Olimpijscy starają się uratować swój świat. 
Przebrnełam  przez nią w bardzo krótkim czasie, ponieważ akcja jest naprawdę dynamiczna i nie można się oderwać od książki. Powieść zawiera bardzo wzruszjące momenty jak i takie pełne grozy. Po zakończeniu tej lektury czułam prawdziwą pustkę w sobie i chciało mi się w pewnym momencie płakać, że to już koniec. Gorąco polecam tą opowieść o nastoletnich półbogach. Zdobywa ona u mnie 10 gwiazdek i razcej na zawsze pozostanie w mojej pamięci.
Jako, że były święta,a ja jestem grzeczną dziewczynką to otrzymałam prezenty, a wśród nich uzupełnienie serii o Percy'm Jacsonie ,, Archiwum herosów" tego samego autora. Zawiera ono trzy opowiadania, spis greckich bogów, kilka zadań oraz wywiady z bohaterami książki. Bez tej książki mój umysł był trochę ubogi, a ta lektura pokazuje nam odrobinę życia Percy'ego poza Obozem Herosów. Opowiadania nie są długie ale bardzo wciągające. Jest to naprawdę dobre uzupełnienie serii i często będę do niego wracać otrzymuje ono także 10 gwiazdek :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz