niedziela, 8 marca 2015

Ogłoszenia parafialne.

Tak wiem zniknęła na prawie 2 miesiące, a było spowodowane to moją szkoła i dużą ilością nauki, Za ten zastój serdecznie przepraszam i obiecuję poprawę. Przejdźmy więc do ,,ogłoszeń parafialnych" pragnę poinformować was o zmianie charaktery mojego bloga. Nie zawsze mam dla was recenzje jakiejś książki, a jednocześnie chciałam bym rozwinąć trochę swoją działalności i częściej pojawiać się w tym miejscu. Od dnia dzisiejszego na moim blogu będą pojawiać się nie tylko recenzje książek, ale także porady,  ćwiczenia i inne informacje. Mam nadzieję że to będzie pretekst do częstszego odwiedzania mojego bloga i że  będzie się wam to podobało. Pozdrawiam, Marta. 

P.S. Wszystkim kobietom życzę wszystkiego najlepszego :).
Dzis dzien kobiet! Wiec kochana przyjmij zyczenia moje z rana, od kobiety drugiej tez, ktora wie jak w zyciu jest. Zebys zawsze piekna byla, zebys nigdy nie przytyla. By ci wlosy nie wypadly, zeby cycki nie opadly, dupcia zawsze jedrna byla, bys facetow wciaz kusila. Bys klopotow malo miala, o zmartwieniach nie myslala, bo pamietaj ze rozterki zle wplywaja nam na nerki. Wiec kobieto zycze ci samych ZAJEBISTYCH DNI !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz